Ako reklamovať tovar


Aj u tej najkvalitnejšej značky sa môže čas od času vyskytnúť výrobná vada. Ale nevešajte hlavu, o kvalitný tovar ani svoje peniaze neprídete. Stačí, keď vyplníte krátky formulár, ktorý nájdete nižšie, a my vybavíme reklamáciu s výrobcom za vás.

Reklamáciu sa vždy snažíme riešiť čo najrýchlejšie. Najneskôr do 30 dní od jej podania.


Ako reklamácia prebieha

  1. Po vyplnení formulára najneskôr do 7 dní od prijatia reklamácie vám zašleme e-mailom reklamačný protokol.
  2. V online formulári vás požiadame o doplnenie informácií o užívaní pneumatík alebo kolies v prevádzke (typ auta, pozície pneumatiky / kolesa, tlak v pneumatikách atď.), ktoré potrebujeme k
  3. začatiu reklamačného konania s výrobcom.
  4. Zároveň vám zašleme adresu, na ktorú nám môžete tovar odoslať na kontrolu.
  5. O výsledku reklamácie vás budeme informovať e-mailom, alebo vám priamo zavoláme.
  6. V prípade oprávnenej reklamácie máte okrem nového produktu alebo vrátenia peňazí za tovar právo aj na finančnú náhradu dopravného alebo ďalších nákladov, ktoré vám vznikli pri reklamácii.

Adresa na zasielanie tovaru k reklamácii

ONIO s.r.o.
PROLOGIS – DC2
Syrovice 689
PSČ 664 67
Kontaktní údaje:
info@spintero.sk
telefon: 02 20 86 21 89

Košík 0,00 €

Nákupný košík je prázdny.